2014. október 21., kedd

Újrahasznosított ruha fél óra alatt

Kislányruha....

...egy felnőtt pólóból.....

.....és szoknyából.


A pólóhoz hozzámértem egy kislánypóló felét (amilyen hosszúra szeretnénk a felsőrészt) és egy kis ráhagyással levágtam a felnőtt felső alját. (a maradék aljból egyébként egy másik kislányszoknya készült)

Levágtam a ferde pántot,  amire majd még szükség lesz.

Az oldalakat is levágtam a gyerekpólóhoz méretezve és összevarrtam, majd le cikkcakkoztam, bár talán nem is fontos ez a lépés, mert ez a pamut anyag nem foszlik

A ferde pántokat kibontottam,...

...majd visszavarrtam a póló újjához, csak már szűkebbre szabva.

Így néz ki

A szoknyát úgy vágtam el, hogy a felső része akkora legyen mint a póló alsó része.

Összeforgattam és összetűztem őket,....

.... majd összevartam.....

...... és lecikkcakkoztam.

És már kész is a ruci. Próbáljátok meg ti is :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése