2013. január 29., kedd

Hableány jelmez praktikusan

Kislányom nagyon várja már az első ovis farsangját. Kitalálta, hogy ő Ariel hableány szeretne lenni. Először kivitelezhetetlennek gondoltam, mivel sok probléma merül fel egy sellő ruházatánál. Nem lehet benne menni, a felső testét csak egy melltartóféleség fedi, februárban ez nem túl jó. De aztán megerőltettem magam és ezt hoztam ki belőle:

A felsőrész pólóanyagból készült, egy trikója alapján. A csillogós szoknyarész csak combközépig van összevarrva, így tud benne simán menni. A farok részek tüll és organza keveréke, így merev is és azért fénylik is. A kis lila "melltartó" vatelin bélést kapott és végig varrtam a csíkosat így  kagyló szerű lett, ezt felvarrtam a testszínű pólóra. Az alsó és felsőrész össze varrtam, így nem csúszik le a szoknya rész és nem lóg ki a pocója sem. A streccses anyagoknak köszönhetően nem kellet bele zippzár, se gomb, se gumi a derékba. A parókát teljesen véletlenül találtam, de fonalból se lett volna olcsóbb és még munka is lett volna vele. Hát ilyen lett az én Arielem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése